niedziela, 15 listopada 2015

Kim właściwie jestem? Who I really am?

Jestem licealistką, lubiącą czytać wszystko co popadnie. Ostatnio polubiłam także oglądać seriale.
Jestem taką normalną dziewczyną, która lubi rozmawiać o (prawie) wszystkim.
Interesuję się się głównie językami obcymi, książkami, muzyką.
Dlaczego zaczęłam pisać bloga? Chyba dlatego, że po prostu lubię mówić o tym co myślę... Dlatego nie wyznaczyłam sobie głównego tematu bloga, bo chcę mówić o wszystkim co związane z moim życiem oraz z Waszymi komentarzami.



I am a high school student who loves reading everything I come across. I have also started watching TV series recently. I am an ordinary and maybe a bit boring girl, who likes talking  ( almost) about everything.
I am mostly interested in foreign languages, books and music.
Why have I started writing? Maybe because I simply like writing and talking what I think... That's why I did not choose main topic of this site, because I want to talk about everything which is connected with my life and your comments.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz